en till lista

Favoritcafé: hmm, venne.... hurtigs konditori på drottninggatan kanske
Favorittidning: Elle tror ja
Bästa saken som hände i sommras: Hultsfred, helt klart =)
Favoritplagg i garderoben just nu: hmm.. min nya kofta kanske, den var härlig
Längd: 164cm!
Byter gärna garderob med: vet inte.. ingen.. skulle hellre byta plånbok!
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
I sommras gick jag klädd i: i min röda bikini
Men absolut inte i: vinterjacka?
Byxa eller kjol: byxa, helst mjukis
Sminktips till allmänheten: hellre för lite än för mkt!
Senast utlästa bok: haha.. jaaadu..
Mitt rum kan beskrivas som: rörigt
Mig själv med tre ord: söt, mongo, lite tystlåten
Jag tränar: handboll ibland
Jag ville bli när jag var liten: delfintränare.. XD
Nu vill jag bli: vadsomhelst...
Höger- eller vänsterhänt: höger.. väääldigt höger hänt..
Humör just nu: neutral
Är det nåt du absolut inte äter: raggmunk
Kläder just nu: svarta mjukisar (från skolan) och ett turkost linne
Vad sa du senast: godnatt
Fisk eller badkruka: i mina yngre dar väldigt mkt fisk, nu e ja mer något mittemellan..
Hur många kuddar sover du med: 3, 2 brevid mig o en under mig.. =)
Spelar du nåt instrument: nej, har ingen taktkänsla!
Morgon- eller nattmänniska: Natt! =)
Sparare eller slösare: slösare... men ja kan spara om ja måste!!
Bästa film: Saw (trilogin snart?)
Har du några homosexuella vänner: nej
Tror du på mirakel: nej..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, om man hittar rätt person är allt möjligt!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4 tror jag! (har fått rådet av min svärmor and it makes sense)
Bio eller promenad: promenad, det kan vara så himla mysigt ibland
Är du kittlig: hihi ja!
Snarkar du? ja... =/ jag har till och med hört mig själv snarka.. så ja kan inte svara nej där..
Stjärntecken? Skorpion
Rädd för insekter? jaa!! jag är så himla rädd för spindlar!
Äckligaste insekten: SPINDLAR!
Största svaghet: Tar för mig för lite i vissa lägen och tror inte alltid på mig själv.
Det här är jag bra på: att göra bort mig =P
Bästa bok? haha hmm...
Vad vill du jobba som? vadsomhelst!! gimme a job!
Chips, morötter eller godis? winigummi! (eller chips)
Pizza eller hamburgare? Pizza.. oxfile..bea.. mmmm..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? haha .. vill tatuera: made in sweden under foten.. men hört att de ska göra för ont för att vara möjligt att genomföra..
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : just nu är  det ganska städat, men kan inte påstå att de e välstädat..
Gungar du på stolen? inte just nu
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger... jag e så javla högerhänt
Gillar du att sjunga? jaa.. med alex! =)
Anser du att du är stark? haha jag e skitstark!
Använder du knark? nae?
Kaffe, te eller inget? te är jätte gott! kaffe e bläh!
Har du en besatthet? aaa... min äääälskling!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback