handboll

åh, de e verkligen härligt att träna igen (även fast de går lite små dåligt.). Hade möte med tränarna efter träningen, de sa att jag inte kommer få spela matcher på ett tag, eftersom att jag har en bit kvar, men att de gärna vill ha mig där för att de börjar se bättre ut! Jag blev jätte glad av att höra det.. på så sätt låter det ju som att jag kommer få vara kvar i träningsgruppen, vilket är det enda jag vill!
Så härligt att komma igång igen, även om händerna ser ut som de gör eftersom att ja inte tränat med klister på ett tag.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ohw , det där ser inte kul ut . Jag skulle inte vilja spela handboll , skulle inte gå heller eftersom jag alltid har lösnaglar .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback