just another horror movie..

Japp i eftermiddags ringde alex och frågade om jag ville komma hem till henne o käka middag o kolla skräckfilm.. vilket jag givetvis ville då ja inte hade annat för mig.. =)
Så det blev rostbiff och potatissallad, följt av lite extreme homemakover samt lite ben&jerrys brownie fudge.
Efter det satte vi då på The hills have eyes.. som faktiskt var riktigt äcklig.. på flera sätt och en hel del oväntade sätt... uugh... hursomhelst.. för er som vill se en äcklig rulle kan jag rekomendera den..

Efter skräckfilmen så var vi tvugna o sätta på lite vänner =) (mest för att alex var rädd, men oxå för att jag skulle våga gå hem i mörkret..)

När jag kom hem (till pappa) så var eva (hans flickvän) och hennes dotter där.. de skulle oxå se en skräckfilm.. så då var de dags för rulle nr 2.. The almyville horror... som e baserad på verklig händelse och som jag kan rekomendera för er som gillar lite läskigare och mer spännande filmer.. (som inte är enbart äckliga)..

Nu ska jag sova, godnatt!
/ Carro

Kommentarer
Postat av: Alex

vi har väl sett The Amityville Horror right? för vi har sett det mesta =)

2006-08-05 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback