lite av varje

sitter här o är inte alls trött, har precis startat ett pokerbord äter ballerina (med 25% mer nougat, jag känner ingen skillnad?) samt funderar på lite av varje..

Bland annat om hur man lägger upp en bild däruppe istället för rubriken?
Om det finns någon som vet, så snälla, hjälp mig, förstår verkligen inte hur man ändrar!

Hm-beställningen är jag jätte nöjd med, den va inte speciellt stor, men det blir bra.. lägger upp bilder imorrn tror jag.. (kläderna är svarta, min kamera är dålig o då syns de så dåligt om man fotar på kvällen,därför lägger jag upp bilder imorrn).

2 dagar kvar till skolan börjar nu... jag som haft de så skönt.. vet inte riktigt vad jag känner inför de här.. mest ångest tror jag.. ja måste få ett jobb, så jag har något o göra när jag tagit studenten.. 
får se till o njuta av de två sista dagarna nu =)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Stackars dig ;)
Vi börjar först på onsdag :)

2006-08-16 @ 16:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback