skolstart

92284-73

Skolstart idag då.. väldigt tråkigt, jag somnade på internationellaekonomin.. haha vaknade av att någon glömt stänga av ljudet på sin mobil... haha.. aja... dagensoutfit blev svart vit (jag gillar svartvitt):

Vit ribbat linne - HM
Vit t-shirt - HM
Vita shorts - French connection
Svart sidenband
Svarta leggins - Åhlens
Vita ballerina - Sko punkten
Silver halsband med hjärta - HM
Stor sporttrunk - Umbro (skoltrunken)

haha jag vet att jag överanvänder mina vita shorts lite, men dom e underbara =)


Kommentarer
Postat av: anna

hej, jag måste bara fråga, först och främst, dina louboutins-kopior är ju helt underbara. men går det att gå i dem, är de sköna?

2006-08-21 @ 18:46:58
Postat av: carro

haha jag har faktiskt inte hunnit prova än! har bara haft de en ca vecka,de har inte funnits läge för att använda dom, men på mig är de lite stora.. så de kommer nog bli väldigt svårt att gå i till en början.. men har du rätt storlek o om du kan gå i högklackat borde de inte vara några problem.
jag har bara provat dom o tycker att dom e helt okej (sköna).

Postat av: Vicky

Fint :)

2006-08-22 @ 16:19:19
URL: http://halliwele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback