Kuvertväskor till olika tillfällen

Kuvertväskor tycker jag är väldigt eleganta och det är något som jag verkligen måste köpa. De passar så bra till fina tillfällen, fester, osv. Jag kommer troligen satsa på en svart, då det passar till de flesta outfits och då jag älskar svart, men jag tycker oxå att guld är väldigt snyggt att ha till fester. Har inte bestämt mig för vilken jag vill ha än, men jag älskar både de med kedjor och de med rosetter. Har sett fina från både H&M och french connection. Men här är lite andra väskor, i olika färger och olika modeller...

92284-15392284-152











92284-151
- De snyggaste väskorna (enligt mig) från
asos.com. Min favorit är den med kedjor och rosett, men guld är alltid hett och den tredje var oxå väldigt snygg. Någon av dessa skulle vara perfekt till utekvällar på krogen.

92284-156           92284-157
















- Två underbara pärlvita kuvertväskor. Den vänstra är min favorit här och kommer från net-a-porter. Älskar gulddetaljerna och den drapperade framsidan. Den andra är en lite enklare variant från nelly, men enkelt är vackert. Någon sån här väska skulle jag helt klart inte tacka nej till att bära under stundentbalen. (viktigt att planera, haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback