Miss sixtys binky

ja, idag var jag då tvungen att ta mig in till stan för att mellandagsshoppa (jag vet inte hur mkt jag kommer hinna de andra dagarna) Och i min jakt efter ett par filippa k jeans kom jag på att de inte har rea förrän efter nyår. (Så det är ett tips till alla er som ska köpa något från filippa k, vänta till efter nyår!)
92284-159            92284-160

Iaf, så har ju miss sixty på birgerjarls gatan sin årliga 50% rea så här i mellandagarna. Det var verkligen kaos där.. jag köade 1,5 timme för att få mina jeans! Det var 1 h kö till provrummen (och 30 min kö till kassan), så det var många som ställde sig mitt i butiken och drog ner brallorna för att prova jeans... hursomhelst, det var galet kaos.. så ni som vill gå dit imorrn exempelvis, det kommer nog vara utplockat, och om ni inte vill köa som mig (jag var där kl11..) var där när de öppnar!
Anyhow, efter allt slitande så fick jag mina binky som jag kollat på ett tag nu... och 500kr.. det var nog värt att stå där så länge som jag gjorde... =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Sjukt snygga.

Postat av: carro

tack! =)

2006-12-26 @ 19:19:37
URL: http://stylevsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback