Snyggt, sexigt, juligt.

Har hittat en (för mig) ny sida, som jag blev förälskad i på en gång, de har helt underbara kläder!
Så jag tänkte visa lite snygga toppar och klänningar från den sidan, som jag tyckte var väldigt fina och som jag verkligen hade kunnat klätt mig i till jul.

92284-138    92284-136
- En underbar röd klänning, jag älskar skärningen med sidenbandet.
- En grön, extremt julig minidress. Skulle nog inte använda den ensam, utan jag skulle nog ha något under, tycker den är lite väl kort för det. Men i övrigt jätte söt.

92284-137      92284-140
- En helt underbar randig (?) klänning, den är kanske inte symboliserar jul, men den skulle helt klart passa perfekt till julfesten.
- Rött, übersött linne. Jag älskar sådana linnen, har ett par liknande och skulle gärna köpa hem det här med. Perfekt till olika fester osv.

92284-141      92284-142
- Korsett. Fungerar både som underkläder och som linne tycker jag. Den här var jätte snygg och såg inte allt för korsettig ut och skulle därför fungera ännu bättre "till vardags".
- Slutligen en enkel, elegant svart klänning med lite puffärmar, den är lite lång i modellen men annars underbar.

Vad ska ni klä er i till jul?
Bilder: Fredericks of hollywood

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad snygg den randiga var!

Postat av: Anonym

hej vad heter sidan?

2007-04-06 @ 13:18:15
URL: http://hotshot.fashionblogg.se
Postat av: carro

Den heter www.fredericks.com

2007-04-07 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback