Bazaar

Igår va vi inne i en affär som hette baazar acessorize (hur nu de stavas) och de var typ världens sötaste affär..! Massa väskor och skärp, en del skor och mycket extremt konstiga kläder!
De har en del märken, fast de har troligen mer kopior..

Det första vi såg när vi kom in var en väldigt exakt kopia av en fendi spy bag i guld.. ascool! =P
Jag vet inte om det är speciellt inne med guld eller så, men jag tycker det e ascoolt..
nångång ska jag skaffa mig ett par guld stövlar + en guld väska..! =D
 

Bazaar
Jag gillade väskan på bilden, den e från fris company och e lite av en chloe wannabe.. =P
Synd bara att den va ganska liten, annars hade jag nog slagit till...

Hursomhelst.. för er som inte har varit där så kan ja starkt rekomendera att åka dit.. vet inte om den finns någon annanstans men här i sthlm så ligger den iaf på götgatan..
www.bazaarshop.se

Kommentarer
Postat av: Julia

har den där väskan i stor modell, det fanns större i vintras på friis götgatan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback