H&M's höstkatalog

Ja, idag kom då den omtalada katalogen.. Beställningen blev inte så stor, men ja har ju iofs inte råd me något mer, så de funka =)

92284-21
Beställde den jätte söta tröjan.. fick bli en blå..  (chockerar och väljer inte svart) =)

92284-22

Och en vit cardigan.. blir säkert fin med ett svart sidenband runt midjan.. =)

hmmm... och så gjorde jag en liten bild på önskelistan från katalogen.. (med allt de svarta?)


92284-22

Kavajen e helt underbar...  vill ha, vill ha..
jeansen va helt ok (behöver ett par stuprör)
halsbandet va fint
gråa koftan ser väldigt mysig ut
kofta-västen (?) - är jätte fin
Skärpet var oxå jätte fint, och jag behöver verkligen ett midjeskärp, så tog emot att inte beställa det..
Och en såndär svart vanlig väst har ja velat ha länge.. väldigt snygg o stilren...
Hittade även en
väska (den blommiga) som ja tyckte va söt =)




Kommentarer
Postat av: bjoerna

fiina krejjer.... ett litet nja! till väskan dock =P glhk ciao

2006-07-22 @ 00:08:14
Postat av: alex

vi älskar H&Ms höstkatalog =) (och La Redoutes) men nu har alex shoppat fördigt för i sommar =( too baaad (åh, varför är inte kläder gratis?)

2006-07-22 @ 00:22:46
Postat av: Carro

bj: haha tack.. haha kunde tänka mig att du tyckte de..! =) puss

Ally: Jaaa, vi älskar båda två!! haha ja du har verkligen shoppat klart för ett tag nu.. to bad när alla kataloger o sånt kommer ut nu ;) (A)
Önskar oxå att alla kläder va gratis.. fast de skulle nog inte vara lika åtråvärda då.. but still.. =)

Postat av: Anonym

haha jag har shoppat mer idag :P jeans o skit..ingen vill inse att mitt beroende är faktiskt riktigt, gaaah :/

2006-07-22 @ 00:42:22
Postat av: Lottisin

blogga om koftan sen då du får den, så får jag se om jag också är tvungen att beställa den! ;)

2006-07-25 @ 07:57:33
URL: http://lottisin.blogg.se/
Postat av: Carro

tyvärr så har jag ändrat min beställning lite.. så ja ska itne ha den koftan.. ska ha en svart istället..

2006-07-25 @ 18:57:48
URL: http://stylevsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback