jag är en mjukis.

92284-19


Kom hem från Pojkvännen nyss.. Där bjöds de på gourmet-middag =) Biff, bakpotatis och ett antal såser... mmmm..... Nu är han hos john eller nåt så för mig blir det sitta hemma o spela poker kväll (skönt), med min holländare kompis =) han e trävlig han.. =P

Och på bilden i ovan ser ni då kvällens ljuvliga outfit..! =)

Gråa mjukisar - Casall (världens underbaraste)
Svart boxarlinne - JC
Svart sporttopp - Stadium

I förra veckan var jag med alex, emilie och ida och såg Pirates of the carabien 2... och den var helt underbar!! Såå mkt bättre än 1an.. (jag gillade knappt 1an och den här älskade jag!!) Move of the year, thats right!

Hursomhelst.. jag har lagt över bilder från telefonen så nu har jag bild på vad jag hade på mig då.. (tyckte jag va ganska fin så ja ville lägga ut de =P)

92284-18

Vita shorts - french connection
Svart t-shirt - fcuk
Svarta caprileggins - Åhlens
Svart siden band
Svarta högklackade sandaler? (med bling och rosett!) - Din sko
(Vit skinnväska - Wedins)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snygg outfit ! Mkt svart men bröt verkligen av perfekt med det vita . Sidenbandet gör mkt .

Postat av: carro

tack =D

2006-07-25 @ 20:51:17
URL: http://stylevsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback