Lista...

aa de e bra o döda tid med o göra listor.. så ja tänkte väl fylla i den här då:



Namn: Caroline
Smeknamn: Carro, Carrohoe, Arschlo, fläskkanin (och älskling en och annan gång?!).. mfl.
Ålder: 121 dagar kvar tills jag fyller 18
Längd: 164 cm
Vikt: 52
Favoritväska: DKNY (fast ska man säga en som man har så är det min vita)
Favorit kändis: Logan marshall greeen  (yum)
Skostorlek: 38 typ
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: blandat, grön,bruna typ
Favoritfilm: Pirates of the Carabien 2, dead mans chest
Favoritskor: Chrisitan Louboutin
Drömjobb: vad som helst va fan.. ge mig ett jobb..
Favoritbutik / Sverige: nk kanske, mycket olika saker på ett o samma ställe.. fast h&m är oxå bra
Favoritbutik / utomlands: hmm.. måste nog vara alla Roxy life butiker =)
Favorit kaffe: Bläh!
Sofie eller Ebba: Sofie
Favoritstövlar: Min moccastövlar (som måste klackas om, billigare o köpa nya?)
Hur mycket pengar lägger du ut i månaden på kläder: Varierar från månad till månad.. inte så mycket under de flesta månaderna iaf... mest i november - januari
Hur många skor har du: ett par stycken.. more to come..
Luis vuitton eller gucci: hmm.. inget av dem?
Kilklack eller stilett: stilett lätt..
Tv-program: OC! (fast ja gillar även afv! =))
Drömutseende: hmm ja venne.. kanske som ashlee simpson innan alla hennes operationer?
Fulaste plagg jag har i min garderob: hmm.. mina gamla ljusblå levis jeans (förstora) bläh..
Snyggaste plagg i din garderob: hmm.. svårt o säga.. min boomerang kofta kanske?
Favorittidning: elle typ
Länder du varit i: 8 snart.. (om sverige räknas, de e ju oxå ett land..) Danmark, tyskland, finland, Italien, Spaninen, Portugal (azorerna) och om 63 dagar åker jag till Turkiet i två veckor.. naaajs..
Länder du vill till: England (shoppa i london) och så skulle jag vilja åka till USA, till florida eller nåt sånt.. och självklart så vill jag tillbaka till Calella och spaninen.. =)
Favoritplats i hela världen: I min älsklings armar =) hihi
Favorit händelse i ditt liv: The first kiss with my hun'... =) (och calella 2005, time of my life)
Husdjur: 4 katter
Drömbil: venne.. nån snygg och dyr..

Vill ha mest just nu...
Skor: Ett par äkta chrisitian louboutin
Klänning: hmm ja venne.. en fin student klänning? =P
Väska: DKNY
Jeans: Rock and Republic (med R:en på fickorna..)
Sjal: Alexander Mcqueens dödskalle scarf såklart! =)

Ett eller annat ...
Chloé / Celine:Chloé... jag har nog gått o blivit kär i en sånn väska iaf...
Fendi B-bag / Fendi spy: Spy bag.... b-bag e fan inte fin alltså..
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Louboutin... of course..
Latte / Cappucino: bläh... ( va ja tvugen o välja skulle ja ta den me mest mjölk i...)
Coca Cola / Pepsi: coke.
Paris / Nicole: hmm.. paris kanske.. nicole är för bantad..
OC / Beverly Hills 90210: OC.. vad annars? =P
Puss / Kram: kisses =)
Pastasallad / Kycklingsallad: Pasta sallad me kyckling i?
Fläkt / solfjäder: Fläkt...!!!
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Alexander McQueen... =)

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Har hänt
Gjort bort dig för den du höll kär?haha, hela tiden, men jag tror han tycker om mig ändå =)
Snubblat runt i dina klackar? haha joda, de e väl klart att det händer...
Varit avundsjuk på någon? ja
Hatat någon? hihi massor.. (hela serie A typ..)
Druckit / rökt / knarkat: Only been drikin' yaa.. =)
Velat rymma och skaffa nytt liv: haha typ ett antal ggr..



Kommentarer
Postat av: K

Förlåt men din blogg suger verkligen. Du är typ 2 år efter med allt du skriver om. Don't quit your dayjob säger jag bara....

2006-07-22 @ 16:29:02
Postat av: Agnes

Ursäkta, men hon har väl inte tvingat dig att läsa?

2006-07-22 @ 20:53:26
Postat av: Carro

haha tack agnes..håller med =)
tycker att man kan få tycka vad man vill här.. men då ska man inte vara anonym... det är bara töntigt.. och sen så har jag väl aldrig påstått att ja ska skriva om det mest aktuella här..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback