plutten

plutten

Det är snart (ganska snart iaf) november ju... och då var det ett år sen jag fick tag på mitt allra sista exemplar (i onoff-kedjan i hela sthlm) av den här lilla sötnosen.. (plutten heter den)
och då går ju garantin ut.. frågan e vad man ska göra då.. som det är nu så fungerar den helt perfekt och det finns absoult inget att klaga på...men ja fyller år i november och då skulle de ju passa bra med att önska sig en ny (typ en nano), eftersom att ja inte vet hur länge den kommer att hålla efter att garantin gått ut... hmm.. men de e svårt att veta hur ja ska göra.. ja gillar ju den här... =/
(önskar jag mig pengar att köpa en ny för så är det ca. 20% chans att de kommer finnas kvar när det är dags att köpa ny... hmm svårt val..)
vet inte hur ja ska göra.. har några månader på mig att tänka på saken iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback