Fredag.

Idag blev det inget gym för min del, hade tänkt gå men kände mig lite för krasslig. Har tränat 2 dagar m förkyldning, tänkte att de va bra o vila en dag. Imorrn är det b-lagsmatch borta i Tumba, de blir säkert kul..hoppas min förkyldning är lite bättre då bara så att jag orkar.. =)
Kvällen idag har spenderats mest med alex. Vi gick ner till centrum och lämnade in ett varsit par stövlar för omklackning.. bara 79 kr skulle det kosta och dom skulle vara klara redan imorrn! Sedan lämnade jag även in mitt guldhalsband på lagning och sedan bar det av till emilie. Där vi träffade ida och nathalie och bara satt o snacka skit ett par timmar, de var trevligt.
Men nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback