Söndag

Yes, idag är det söndag. Och som nästan alla söndagar så har den här varit väldigt seg och tråkig. Jag är sjukt hungirg, sitter o väntar på att pappa ska komma hem så vi kan köpa middag. Annars så vet jag inte vad som händer. Helst skulle jag spendera kvällen hemma hos min pojkvän, framför tven, under ett duntäcke... mm, myys.
Och imorrn är det min 18årsdag! Det ska bli najs, jag hoppas på en massa tårta då! =) Träningen var tydligen inställd imorrn oxå, vilket är great, då har jag massa tid på mig att glida runt till lite olika folk. Ingen aning om hur många presenter de blir heller, hahha, jag har ju fått nästan allt i förskott. =)

tjo.


Kommentarer
Postat av: Marina

Hi. Take a look on my shoes
Marina (from France)

2006-11-20 @ 02:06:46
URL: http://escarpins-marinamode.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback