Min turkiet shoppning.

Det jag främst köpte var väskor. Jag kommer inte visa allt jag köpt idag, mest pga. av att jag inte har allt här och vissa ointressanta grejer behöver jag ju inte visa upp alls. Vill även påpeka att inget av de ja köpt är äkta, med tanke på att det dyraste jag köpte kostade 300kr.

Ett av mina bästa köp: En svart väska från Fendi (min nya handväska)
92284-106
ca. 300 SEK

Mitt andra bästa köp: Svart stor weekend bag från Gucci
92284-108
ca. 225 SEK

Min bästa prutning, de här fick jag ned 50% i pris och försäljaren va lite irriterad när han stoppade ner jeansen i påsen och tog emot pengarna, guiderna sa att om de blev irriterade så har man fått ett par pris, så jag är väldigt nöjd:
 lite bootcut (gick inte att hitta några som va raka) från Seven for all mankind.

ca 200 SEK

Den här var inte ett fynd prismässigt, men den var fin. Scarf från Channel

ca. 150 SEK

Förutom dessa saker köpte jag:
*Ett par mjukis shorts från Puma - 40 SEK
*32 par strumpor - sammanlagt 150 SEK
*2 lacoste pikéer till syskonen - sammanlagt 100 SEK
*Liten Luisviuttonväska - 50 SEK
*Liten Gucciväska - 50 SEK
*Luisviuttonskärp - 100 SEK
*Jeans, Gucci till far - 100 SEK
*2 jätte badlakan - 200 SEK
*1 plånbok från Gucci till mor - 75 SEK

Jag vill bara passa på att påpeka att jag egentligen är emot fejkade märkeskläder osv. Men jag har inte köpt något för att de varit märket, utan för att de varit så billigt. I väskornas fall så syns det inte ens att det är en fendi eller en gucci, vilket jag tycker e super. Hursomhelst, jag är väldigt nöjd med allting, men de ska bli skönt att få shoppa hemma igen nu, äkta saker och man slipper pruta hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Ida

riktigt bra information! : ) ska till turkiet i sommar och blev helnöjd av din information kring shoppingen! tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback