Ibland har man tur!

Beställde ju min studentklänning igår. Kollade den hemsidan idag oxå och då var den helt slut i alla storlekar! Snacka om tur!!

Träffade älskling igår oxå för första gången på 10dagar. Så skönt att få träffas igen, hoppas på att träffa honom imorrn oxå (idag ska vi troligen på fester på olika håll, så då går inte det).
Och annars så saknar jag brudarna. Jag e ju så bissy m jobbet hela tiden men ska nog ringa dom o fråga om vi kan göra något någon dag framöver. Nästa lördag eller något sånt blir det iaf shopping på stan, studentskivekläder, vårskor och annat smått och gott!

Och på onsdag drar jag till göteborg, sista klassresan. Längtar dit, de kommer bli så kul. Hoppas på bra väder oxå så vi kan sitta och grilla oss i solen som vi brukar. Och i år ska vi fan gå långt, iaf till a-semin, inte åka ut de första vi gör som vanligt, haha.

Nu ska jag plugga lite historia o sen drar jag till (surprise!) jobbet.

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback