ny telefon!

Har ränt omkring i stan hela dagen med tjejerna. Har mestadels varit på jakt efter ett par ballerina och en ny vårklänning. Men det slutade med en ny telefon, vilket impulsköp! Hade hört att tre bjöd på abonnemangsavgiften i ett år för trebomben friends (ett av abonnemangen de har) och jag gick mest in för att fråga hur länge det erbjudandet gällde och det visade sig att det går ut imorrn! Så då var det lika bra att slå till tyckte jag ;P Det blev en K800i och den har en helt grym kamera, vilket är bra med tanke på hur dålig min förra kamera var.

image220

Juste... jag lyckades ju oxå hitta ett par ballerina faktiskt. Efter att ha kollat i varenda skobutik i hela stan hittade jag tillslut ett par som passade in på vad jag ville ha i såväl pris som utseende. Det blev dessa från Esprit: image221

Kommentarer
Postat av: Sussi

Härligt med impulsköp =)
Jättesöta ballerinas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback