Tisdag

Denna tisdag har varit som alla andra, skola o sen jobb. Eller inte riktigt. Jag fick iofs. höra av min handbollstränare i skolan att han trodde jag kunde bli elitspelare om jag tränar upp min handled.. haha, vilket skämt! (no offence lelle, men jag e inte duktig på handboll). Men men, tar de som en komplemang, tack!

Denna underbara komplemang var följt av ett inte fullt lika underbart prov. Jag trodde verkligen att jag hade gjort skitbra ifrån mig, kändes verkligen som att jag skulle ha typ alla rätt. Men jag hade knappt g, helt sjukt. Snacka om snopet!
Jobbet var iaf bra sen, jag gillar verkligen mina medarbetare, spec. J, som förövrigt oxå kanske ska börja ta kassa pass, weeii :). När jag kom hem sen så hjälpte M mig med datorn, nu har jag nytt grafikkort och nu är skärmen inte randig längre! :) (vilket innebär att jag troligen kommer att tycka om att sitta vid datan mer, vilket eventuellt medför mer bloggande).

godnight / Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback