Torsdagen

Planerna idag är jobb och efter det efterfest (jag missar nämlingen förfesten pga. jobbet). Eller det är inte 100% klart att de blir efterfest, typ99, men jag hioppas på det iaf, det skulle vara najs och jag vill ju faktiskt inte missa allt..
Ska snart gå o fixa mig i ordning, jag får gå festsminkad till jobbet haha. Ska börja använda min dove brun utan sol idag oxå. Jag är kritvit och nu när solen kommer fram så känns inte det helt okej faktiskt. Så jag har lite kvar i min flaska från förra hösten, ska tömma den och sen gå ner till hm (där är den billigast ju nu) och köpa en ny.

För övrigt (när vi ändå är inne på skönhetsprodukter) så har jag provat nya masterpiece max, och jag älskar den, lika bra som den förra men ger aningens mer volym, rekomenderas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback