Onsdagen

Var ledig idag och som alla andra lediga dagar vill jag verkligen göra något med den. I Brist på idéer åkte jag och tjejerna in till stan för att "gå omkring lite". Detta slutade med en väldigt lyckad dag i kista. Där jag och alex (förutom att fynda underbara skor) droppade in hos en frisör och klippte oss! Har klippt av en 8cm på längden och klippt upp det i massor, helt underbart att se lockarna falla, var så trött på allt. (Får se om jag kan få till någon snygg bild på det imorrn, isf läggs det upp senare. )
Efter det åt vi god sovlaki och dagen avrundades med handboll. Först ett konditionstest (där jag förövrigt förbättrat mig med 32sek!) och sedan match.

Imorgon jobbar jag hela dagen och på kvällen ska det bli bio med jobbisarna, black sheep ska vi se. Tror att den kommer vara väldigt rolig, trailern var iaf väldigt komisk.

Nu ska jag sova, godnatt allihopa!

/Carro ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Klart vi ska leva loppan. På lördag, då jäklar ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback