Tisdag

92284-455Vitt ribbat linne - American apparel
Blommig kjol - Roxy life
Remsandaler - Diesel
Strand väska - Ellos
Svart bikini - Roxy life




Ska bara börja med att säga att den här strandväskan är mitt sämsta inköp den här sommaren. Den invigdes idag! Värdelöst.

Idag tog jag mig och emilie till beachen där vi låg o stekte ett par timmar (man är ju tvungen att passa på medans det är soligt och varmt). Förutom äckliga stalker-spindlar så var det en riktigt härlig förmiddag.
Eftermiddagen spenderades på jobbet och kvällen hemma med kycklingwok.
Förövirgt var det riktigt skönt att komma igång med handbollen igår, så skönt att få springa ur sig lite. Man känner sig så mycket fräschare efter ett långt träningspass, ska snart försöka sova bort all träningsvärk så man är fräsch till morgondagens pass.

Imorgon är jag ledig och det ska jag ta vara på. Morgonen ska spenderas tillsammans med mina brudar och picnic. Eftermiddagen med träning och på kvällen kanske jag hänger med på bio.


Kommentarer
Postat av: Helen

Tjo! Var fick du tag på din Miu Miu coffer bag? svara på min blogg, tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback