Kändisfest och politik

Gårdagen var över mina förväntningar..en spännande kväll från början till slut.. trots en ganska seg carro i början av kvällen så blev det riktigt drag. Och med 3 timmars sömn i kroppen gick det faktiskt även bra på jobbet idag haha.
 
Onsdagen började ju i vilket fall med grekiskmiddag innehållande halloumikyckling och rött vin. Följt av drinkar på fridays (oh dessa mojitos med fruit of your choice... could kill for them..) ett stort plus för fridays är även deras söta bartender..
Sedan drog vi till the vibe, där det var någon skum pokerkväll.. Fast personligen ansåg jag att det var en kändisfest, då klubben gästades av bland annat stabila it-kändisar som linda rosing och idol-markus.
Efter ett par tequila så totalägde jag och alex dansgolvet, samt omedvetet råkade vandalisera en toalett. 

En missbedömning från idas sida sen (ja ida, det var ditt fel) bidrog till att vi tvungna att springa till bussen för att sedan få vänta en halvtimme då det var fel buss vi hade sprungit till. Halvtimmen spenderades inne på vårt kära seveneleven.. 
Och nattbussen sen.. det var den mest spännande någonsin. Ida och christoffer hade en het politisk debatt  om höger vs vänsterpolitik. Ida med sin vänster politik bara tooootalkrossade, jag satt som fängslad och lyssnade på hennes argument hela vägen hem och som sagt, ida.. du är min idol för kvällen.. släng dig i väggen linda rosing!

92284-583
Ida och christoffer.. 

(obs, jag är bakis och bör inte tas på allvar).

Kommentarer
Postat av: Alex

hahaa jag hoppas du var lite ironisk...knappast it-kändisar va? ;)

Postat av: carro

haha något ironisk..;)

2007-12-23 @ 00:19:20
URL: http://stylevsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback