Mellandagsreafynd!!

Idag blev det en snabbis in till stan för min del. Jag var tvungen att åka på miss sixtys rea, den är alltid den bästa och man måste vara där på första readagen vid öppning om man vill åt något och detta var jag. Det var rätt kaotiskt faktiskt, med kö utanför butiken och folk sprang in, väl inne slogs folk för att nå fram till jeanshyllorna och när man sedan lyckats råffa åt sig ett par stycken så var det 1 timmes kö till provrummen. Men jag tycker helt klart att det var värt det med tanke på att det var 50% på allt och kläderna jag kom över var dessutom riktigt snygga tycker jag.

En party/fin vardagsklänning. Ett par jeans i modellen J-Lot  (notera dragkedjan nedtill, supersnygg detalj om du frågar mig), ett par svarta medeltunna strumpisar fick oxå åka med, det kan man ju aldrig få för mkt av. Sist men inte minst, ett par lila satin shorts, dessa från topshop, men även dom på 50%rea. 

  

Mer hann jag inte med eftersom att det var den årliga annandagslunchen då hela släkten samlas hemma hos mormor. Men imorgon ska jag försöka hinna med american apparel, björnborg, adidas och kanske peak om dom har någon rea?. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback