Måndag.

Det har varit en väldigt seg måndag idag. Dagen började ju så underbart med ett konditionstest... åh, vad man älskar sånt. Sen så började vårat nya schema att gälla och då var det dags för helt nya ämnen o grejer.. och jag måste verkligen säga att jag tror aldrig jag har suttit som ett sånt stort frågetecken som jag gjorde idag på vår första filosofilektion.. och nu är det snart dags för ett två timmars handbollspass.. (visst, det kan nog bli kul, men blir de jobbigt orkar jag inte...) bläh, jag har aldirg gillat måndagar.Usch vad gnällig jag är, saknar nog min älskling lite för mkt, är nog därför mitt humör inte är på topp.
/carro

Kommentarer
Postat av: alex

Wtf du suger verkligen på att uppdatera :P här kommer jag med tio sidorns projekt att skriva, 7 sidor psykologi plus en väldans massa journalistikgrejer och jag hinner ändå uppdatera två gånger om dan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback