Shopbop-rea

Som nog de flesta vet så har shopbop rea, och de har verkligen fina kläder där. Bland annat en hel del fina klänningar, som jag så gärna skulle köpa hem. Både underbara festklänningar och enkla vardagsklänningar. Mina favorit märken här är Velvet och C&C califorina. (klänning 3,5,6)
    
92284-178Och självklart så har vi ju som alltid den berömda juicy couture mysdräkten. Jag har en mysdräkt från H&M som jag bara älskar att gå omkring i hemma och den är verkligen välanvänd. Åh, vad härligt det skulle vara med ett till set. Färgen är jag däremot inte säker på, jag föredrar mörka och diskreta färger, ett knallrosa set är absolut ingenting för mig. Så troligen skulle det bli något i den här stilen, marinblått skulle nog sitta fint.
Hoppas hursomhelst att Juicy kommer in till nelly någon gång så man slipper de här dyra fraktkostnaderna osv. Och så kan man ju fortsätta hoppas på ett jobb så man slipper bli ruinerad vi ett eventuellt köp.
















Kommentarer
Postat av: Moa

Snygga klänningar! Mysdräkten ser ju helt underbar ut :)

Postat av: alex

Juicy dräkter finns på Dry Lake :) det är nog rätt smart att prova innan man köper menar jag (så sjuka sizes)

2007-01-08 @ 14:33:35
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Sofie

Den lila klänningen ser super snygg ut åhh mysdräkten kan man ju bara älska!

2007-01-08 @ 19:06:43
URL: http://hotstuffs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback