Måndagen.

I måndags var både jag och alex lediga och sådana dagar gäller det verkligen att ta vara på, så det gjorde vi med en hel dag på stan. Kollade runt i en del affärer, gjorde en del fynd. Åt god lunch på en kinaresturang. Avslutade eftermiddagen med ett par drinkar i solen på Fridays! Så härlig dag! Åh dessa sommarkvällar..
Bilder från fridays:
  
Bild 1: Emilie sitter i solen me en cider.
Bild 2: Jag med troligtvis världens godaste drink.
Bild 3: Alex funderar över beställning nr 2.

Min nya väska har ju inte så många fack, så numera ligger mp3 och nycklar i samma. Detta krävde skydd. Då han i appelstore sa att Ipod minis tid var över fick ja slå till på en strumpa som egentligen va till för nano! haha.
  
Men de gick ju bra ändå!?

Och så till fyndet. Det har ju bloggats en hel del om den hallonrosa kjolen från h&m som ska komma in nu närmare hösten. Och den fanns på butiken på hamngatan! Dock bara i storlek 40. Hängde även svarta brevid, så desperat som jag var slog ja till på en 38, den sitter då lite längre ner på midjan, men den har så härlig vidd att jag inte kunde låta bli den.






/C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback