Beställningar..

image361Gjorde ett antal beställningar nyss. Från H&M, Nelly, Stella kei store och Ellos.
Jag köpte ju baslinnena från
koola anna från stella kei för inte så länge sen. Nu hade de erbjudande på dessa igen! Den här gången var det bara på de vita och svarta, men ändå. Vitt och svart är ju alltid andvändbart.  Ange kode: Rodeovip07 så kostar dom 100kr/st inkl. frakt! Själv beställde jag ett vitt och ett svart.

Från H&M beställdes det en trekvarts tröja, två tunkior (bla, denna som endast kostar 49kr just nu!! ett riktigt kap med tanke på materialet; 55%silke och 45% bomull) och leggins.

Från nelly blev det 2 kjolar, jag har verkligen kjolbrist och jag behöver verkligen nya nu när det börjar bli så varmt.

Och slutligen från ellos blev det en tunn sommarklänning, samt den underbara tunkian på bilden, samt en beachbag.
Tunkian fanns inte i min storlek, men jag läste kommentarerna om den och då var det någon som köpt 38/40 och sa att den krympte i tvätten och att den efter första tvätten passade henne jätte bra. Så jag får hoppas på det bästa, för jag tyckte verkligen att den var superfin!

Bilder på allt kommer då paketen anländer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback