Finaste leveransen någonsin!

Ja, haha. Fick mig en liten chock imorse när jag skulle komma om någon avi kommit (väntar fortfarande på min väska.. gaah..) När brevinkastet stod ut på ett väldigt konstigt sätt. Öppnade dörren och mötes av detta! 
92284-370

Jag trodde nämligen att dessa paket skulle hämtas ut på posten, men ja antar att någon tyckte att det såg litet ut och det blev en liten "lyxig" hemleverans, haha!
Paktet var hursomhelst från stella kei store. Som vanlig snabb leverans och även som vanligt var innehållet baslinnen från Koola anna. Ett svart och ett vitt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men sitter det fast i brevlådan på utsidan? Någon kunde ju ha tagit det, eller hur!

Postat av: carro

ja! det är sant, för den satt ju på utsidan!

2007-06-11 @ 17:02:57
URL: http://www.stylevsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback