Jag älskar att sola!

Hade nästan glömt hur härligt det var att bara ligga i solen. Verkligen så underbart. Tror tom. jag råkade somna där ett tag när ja låg och solade ryggen! Så underbart!
Och idag har jag även bevisat att jag inte är en badkruka. Doppade mig två gånger i det iskalla vattnet medans emilie stod vid kanten och inte ens vågade doppa fötterna!

    

Lite bilder från stranden. Den första är en bild med vår utsikt. Vi satt en bit bort från alla barnfamiljer i det torra gräset. Den andra bilden är mina fötter, jag tyckte bara att den var oerhört somrig och härlig! Bild tre visar utsikten från busshållplatsen, jävligt fint tycker jag. Det syns inte så bra på den bilden men det är fullt av segelbåtar i bakgrunden. Sista bilden är på mig, jag ser ut som en kräfta nu! haha, har bara bränt framsidan av kroppen! Så imorrn hoppas jag att vi kan åka dit igen, då kan ja ta baksidan! haha.

Nu ska jag ut och grilla med familjen. Hade massa kött i kylen som vi behövde bli av med och till våran stora förvåning så var grillplatsen här ute ledig! (den är aaaaaaldrig ledig). Så det blir perfekt med lite grill ikväll.

Jag älskar sommarn!

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback