Resultatet av dagens shopping!

Här är resultatet (men åh så jobbigt de var att åka ifrån den underbara jackan från miss60.. så underbar, men ibland måste man tänka på sin plånka oxå).

  
fynden i skoväg.
Bild 1: ett par jesussandaler från topshop, superbekväma och skitsnygga på. 
Bild 2 och 3: ett par flippisar från diesel. Föll verkligen totalt för dom, så söta och bäst av allt, de va på rea!

  
Bild 1: Har ju införskaffat mig en ny väska och jag tyckte att min lilla gamla h&m-plånbok inte matchade denna så bra. Så tog och skaffade mig en riktigt fin från dkny. Det var på tiden ändå, är riktigt nöjd med den enkla o stilrena designen.
Bild 2: Rosett t-shirten från Monki. Alla vet väl vilken sucker jag är för rosetter? och jag ligger verkligen efter, men hade aldrig varit på monki innan, så jag och alex tog oss till götgatan för ett besök. De hade mycket fint, men blev bara denna idag.
Bild 3: ett par boxer från björn borg, man måste ju passa på när de är rea, de är så dyra annars. Grymt sköna är dom oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback