Sommardag

Idag är det lika varmt och härligt som det var igår. Har suttit på balkongen och solat lite, men det var så varmt att jag var tvungen att ta en liten paus. Har oxå varit ute och gått lite med min katt, hon är ju inne katt så man tycker ju att hon borde bli glad när hon väl får komma ut. Men nej, det är något fel på henne. Hon blir helt desperat efter att bara få gå in. Man släpper henne på någon mysig liten gräsplätt en bit från vår port och det enda hon gör då är att springa tillbaka till porten. haha, lilla pucko.



Nu ska jag fortsätta få kontakt med försäljaren till min väska.. har tagit 2 veckor och den är fortfarande inte här.. börjar bli smått irriterad på detta. Hatar långa leveranser.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback