Student

jaha, nu har man tagit studenten då. Känns.. overkligt. Var en extremt snurrig dag igår och man hann aldrig riktigt stanna upp och tänka, allt flöt lixom bara på. Var iaf sjukt mkt att göra hela dagen igår och det fanns inte en chans att jag skulle hinna blogga. Så de va därför jag inte publicerade något igår.  Bilder på min klänning kommer säkert senare idag, även en del studentbilder kanske.
Kvällen avslutades igår på energikällan, där tyresö alltid har sina slutskivor. Men gå aldrig dit, det sög så totalt.. Personalen, människorna som va där, allt. Den kvällen och det stället var skit. Tråkigt men sant. Så gå aldrig dit.

Ett stort tack vill ja dock ge till min familj som gav mig en underbar mottagning! Ni är så underbara!
..och självklart vill jag ju tacka min klass oxå för 3 år och för en härlig dag! Vi var så bäst igår!

Nu är jag ledig hela helgen innan en lång arbetsvecka börjar, ska verkligen passa på och njuta. Idag kunde jag troligen vänta mig någon present från älskling, ska bli kul o se vad han funderat ut.. =)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis!

Postat av: Jenny W

Grattis! Jag längtar sååå tillbaka till mig student när jag läser det här inlägget! /Jenny

2007-06-03 @ 22:13:32
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: carro

aa de va kul! =)

2007-06-03 @ 22:16:08
URL: http://www.stylevsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback