Back from practise

Det var ju två och en halv vecka sen man tränade sist och det var minst sagt väldigt tugnt att vara tillbaka. Det blev ju bara 6km (varför tränarna var så snälla funderar jag fortfarande över), men de var knappt så de gick. Andning var pipande och benen döende. Middagen blev en välförtjänt pizza och kvällen ska spenderas slappandes framför tv:en. Eller, innan dess måste jag bara gå ner och köpa jordgubbar till champangefrukosten imorrn. Gaah, hur overkligt kan någonting kännas? Jag tar studenten imorrn?? Går inte att förstå...
Anyhow, ha en bra kväll allihopa!

/Carro ♥

Kommentarer
Postat av: Ally

OMG jag är alldeles lessen, vet inte varför...jag vill inte ta studenten, kommer fan gråta mer än er imorron...

Postat av: carro

jag vet inte om jag vill heller.. det börjar kännas lite smått jobbigt... ångesten kommer krypande lixom...

2007-05-31 @ 22:06:11
URL: http://www.stylevsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback