Brännder!

Ja, det har brunnit 2 gånger idag (här i mitt område).. och det sjukaste är att det har brunnit vid två olika ställen i området vid två olika tidpunkter! Sjukaste sammanträffandet! Ena branden var bara liten och släktes snabbt (en blomlåda på en balkong), men den andra var riktigt allvarlig. I den dog 2 hundar och 1 människa fördes till sjukhuset.. Hela trappuppgången ser förstörd ut och lägenheten som det brann i är sönderbränd, krossade glasrutor på flera av vångningarna... usch.. det är fan riktigt läskigt när något sånt här händer, så pass nära hemmet oxå och självklart hemskt att de dör "folk" oxå..

92284-269Kom precis hem från jobbet och försöker plugga svenska. Att sitta på msn, plugga och blogga samtidigt gör de ganska svårt att plugga ;) Vi ska hålla en argumentation om något ämne och sen ska klassen ge oss kritik.. I mitt arbete ska jag iaf rädda världen! haha. Eller ja, jag vill stoppa klimathotet och rädda alla pingviner och isbjörnar, finns det någon som har bra fakta så är tips välkomna!





-Men seriöst, hur söta är dom inte? Ska nog gå med i någon världsnaturfond eller nåt, försöka rädda dom på riktigt. Och försöka vara mer naturvänlig o försöka bidra med att minska på utsläppen!



Och annars så peppar jag som fan inför allys skiva imorrn!! Fy fan va kul vi ska ha det!! Claras here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback