dagens

♥ Bild på dagens:

92284-271

Klänning - Gina tricot
Gräddvitt sidenband
Svarta tunna leggins - H&M
Svarta ballerina skor i skinn - Dinsko
Vit kofta - H&M
Svart ullkappa - H&M
Vit skinnväska - Wedins

Förövrigt så har jag redan börjat förbereda mig för skivan ikväll! haha. Har ju så lång sovmorgon idag så jag tog en lång dusch följt av helkroppsinsmörjning med dove brun utan sol. Tror jag ska köra en omgång till ikväll då jag inte användt den på ett tag och känner mig mer eller mindre likblek.

/C ♥

Kommentarer
Postat av: Ally

Hell yeaaaaahh! Enda man hört hela dan idag är "hajpad inför ikväll då??!" från varenda människa, ALLA är så grymt peppade, fan vad kul det kommer bli!

Postat av: carro

yes! jag är oxå peppad som fan!!

2007-05-09 @ 18:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback