Dumma telefon..

Min telefon är dum.. den vill inte föra över bilder till datan.. fattar inte varför.. dumma.. Jag som köpt balklänning + klänning til slutskivan som jag ville visa.. Balklänningen är jag jätte nöjd med, både prismässigt och utseendemässigt. Alldeles lagom och alldeles för mycket bal över den. Den kommer kunna användas vid andra fina tillfällen oxå.. =)

Hursomhelst så har jag haft en jätte mysig dag med tjejorna i stan, och det var ju så underbart varmt oxå! Har verkligen gått och njutit hela dagen. Detta följdes upp av en helt okej dag på jobbet och nu är det dags att laga middag.
Imorrn ska jag klippa mig och efter det äta tårta hos
alex (som fyller 19 på måndag, grattis älskling!).

/Carro

Kommentarer
Postat av: Ally

Naw, tack baby! =)

Postat av: Lisa

min mobil vill aldrig göra som jag vill att den ska göra ;P

2007-05-27 @ 02:34:19
URL: http://www.lisoow.blogg.se
Postat av: carro

nej, dumma mobiler.. ;P

2007-05-27 @ 20:26:08
URL: http://www.stylevsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback