I min nessesär.

92284-266

Har sett att andra har gjort det, så tänkte göra det jag med. Jag använder inte så mycket smink och har väl inte dirket mycket att skryta med, men here it is!:
-Själva nessesären kommer från Clinique.
-Mascara, Maxfactors max
-Mascara, Dior show
-Mascara, Clinique high defenition lashes
-Solpuder färg 03 sunblushed, Clinique
-Svart ögonskugga, H&M
-Silver metallic ögonskugga, H&M
-Salva, mildison - apoteket (till för mina eksem)
-Parfym, puma create (sportig och fräsch!)
-Rouge, Clinique
-Liten och stor borste, en för rougen och en för solpudret
-Ansiktstvål, Clinique
-Makeup remover för känslig hy, Clinique
-Ansiktscreme för torr hy, Estee lauder (den bästa som finns!)

Well, thats it.. Pincetter och deodoranter, samt andra parfymer finns i badrumshyllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback