Och allt känns mycket bättre när lönen är här!

hahah, med tanke på att jag hade - 174,51(hur fan kan man ha minus på kontot förövrigt!?) på kontot igår så känns allting så mycket bättre idag.. (Money do makes you a bit happier!)

Sorry, men gårdagen var väldigt bizzy, hade ingen tid över till bloggandet då.. Mådde i alla fall mycket bättre än vad jag trott att jag skulle göra, vilket var ett stort plus både med tanke på hur wasted man var i onsdags och med tanke på hur mycket jag hade att göra i torsdags, kunde inte blivit bättre helt enkelt!!
Morgonen var iofs lite tung, mådde smått dåligt under np-provet, men ja gick ju i alla fall inte o spydde under rasten som vissa andra ;) haha. På kvällen sen mådde jag super, vilket var skönt då ja skulle jobba i 6 h. haha, så allt va bra.
Idag råkade de bli lite shoppning (oops) och på kvällsschemat står det: Chill!

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback