Söndagkväll..

 92284-265Well, dagen har spenderats mycket tillsammans med brorsan, vi har spelat poker. Men han har gått till pappa nu och är jag ganska uttråkad faktiskt, orkar inte göra nytta heller känner jag, skolarbetet får vänta. Och just nu är det ganska dåligt på tv. Men kl 10 tror jag det var en film att se. Så då ska jag nog gå dit me min ben&jerrys glass o mysa.

Det är otroligt vad katter kan vara hängivna. Här är en bild på min katt från idag under middagen, då hon låg på sin lilla filt i mitt knä medans jag åt. Det är helt otroligt hur hon alltid hänger efter mig när jag är hemma, hon blir nästan galen när jag bara går på toa och stänger dörren.. haha, det känns inte helt normalt.. Och det roligaste är nog att det inte är någon annan i famlijen hon hänger efter, det är bara jag. Just nu ligger hon på dataskärmen, men snart ska jag ju gå och titta på tv, antar att hon inte kommer ligga kvar här då.. haha, Men jag uppskattar henne verkligen, hon är helt klart ett stort plus i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback