Veckans början

92284-546
Har haft en mysig början på veckan tillsammans med emilie. Igår tog vi oss lite eftermiddagslunch inne i stan, följt av lite jeans-shoppande från min sida, följt av middag som följdes av csi och tvmys hemma hos henne. Med varsin mini-ben&jerrys som efterrätt blev kvällen pörfekt.
Idag har jag varit hos tandläkaren och tagit bort en del av tandställningen samt spännt åt, så nu mår inte mina käkar bäst precis. Men men, det går över snart och när de gjort de så är jag ett steg närmare raka tänder! (gotta stay positiv) Efter tandläkaren tshmötte jag upp emilie igen och efter att motvilligt ha tackat nej till "choose life tshirten" laddade jag upp mina fettreserver inför den kommande svältperioden med mcdonalds. Efter det var det back to the dear old work och nu sitter jag här och funderar över vad man ska hitta på imorgon. Tror det blir utgång på kvällen iaf, roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback