2008

Nyårsaftonen var väldigt rolig, minnena är lite lagom suddiga, mycket blandade känslor och härliga återföreningar (ja när man inte träffat sina sötaste vänner på nästan en månad så får man kalla de för reunion). 

Yes, så var det 2008 nu då. Året invigdes igår med lite lagom baksmälla och massa pizza (mm..). Såg även den supersöta filmen edward scissorhands igår, åh vad söt den var.. Fast jag hatade slutet, detta enbart för att jag alltid tycks vilja ha lyckliga slut. Har ni missat denna rulle, se den! 

Och vad har nästa år att bjuda på då? Tjaa.. jag har inte gjort upp speciellt många planer. Men jag vill resa!  Peace and love är inplanerat i juli med sötaste katta. Annars får vi väl se vart de bär av. Någonstans där det finns sol. 

Nu ska jag se surf's up! 

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback