Tisdag

Igår hade jag en hur mysig kväll som helst tillsammans med alex, emilie och ida. Vi började med att gå till mamas tapas, som var världens minsta och trängsta tapasresturang, men herregud vilken mysig atmosfär och vilken god mat det var. Vi beställde in 12 smårätter, vilket precis var lite för mkt så vi praktiskt taget rullade därifrån. Efter det blev det bio med national treasure, som var faktiskt var bra. Idag ska jag och ida luncha lite i stan innan jag börjar jobba och sen ska jag jobba och efter jobbet blir det myskväll hos alex. Vi har bestämt oss för att spendera varenda vaken sekund med varandra fram tills dess att hon åker. <3 

Nu ska jag gå o duscha och göra mig i ordning lite, sen blir det bild på dagens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback