Semesterveckan

Har semester den här veckan och det är väldigt skönt måste jag ta och säga (även om jag börjar sakna jobbet lite). Jag har egentligen inget speciellt för mig den här veckan heller, tog sem. för att det är festival på lördag och hade väl tänkt förfesta hela veckan..! Men man måste ju sysselsätta sig under dagarna då, vilket i mitt fall varit mindre bra då det bara blivit en massa shopping! Ska ta lite bilder och lägga ut dagens fynd, jag är väldigt nöjd! 

Planer för ikväll är träffa festival-gänget (som man numera skulle kunna kalla oss!) för lite musikpluggning och lite dricka! Imorgon är det förfest på debaser på söder och på lördag smäller det! Ska bli helt otroligt att få se foo fighters live! 

/C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback