galen helg

image630



































oj, vilken stureplanstönt man känner sig som när man kommer upp på sthlm's finest.. haha! Bilden i nedan är från i fredags, jag och mattias på solidaritet. Det va sjukt folktomt i fredags, men vi lyckades med en kul kväll ändå. Kul var även torsdagen då jag, alexander och helena va på fellows. Träffade en del gamla tyresö människor där. 
   

Kul, kul. Kvällen slutade med matkrig på donken o övernattning hos dija. Fredagen var som sagt på solidaritet och den kvällen slutade med övernattning hos mig och hamburgare i ögat. Lördagen skulle spenderats på ace men i sista sekund ångrade vi oss och gick till sture compagniet. Riktigt bra musik var det där och även denna kväll slutade med övernattning hos mig från helenas sida. Vi hann även gå vilse på vägen hem men hittade tillslut efter en halvtimme (den vägen tar egentligen 5 min).. Anyhow.. de va en lång helg med mycket fest. Blir nog minst lika mycket den här veckan. 
Imorgon är det en liten hemmafest hos alexander, ska bli trevligt. Torsdag funderar jag på att titta förbi solidaritet (dom är ju kända för sina torsdagar) Fredagen är ännu oklar, men skulle passa med krogen då och på lördag har jag inflyttningsfest! Fullspäckad vecka med andra ord! 

Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback