Helgen som gått.

92284-628
Jag har verkligen haft en toppen helg tillsammans med min roomie Dija. I Fredags var vi på sture compagniet och det hela slutade som en riktig budgetkväll för mig med en öl! (Detta pga aktivt förande). Vi var ute med supersöta simon och monica i fredags och trots skummt slut på kvällen var det en höjdare. Igår var vi först och hälsade på emil och jag fick då nycklarna tills hans lägenhet! (inflytt på onsdag tror jag). Efter det var det stressigt hem för att göra oss i ordning och efter det till tyresö där vi förade och sen gick Dija och jag ut med mitt icagäng till 54. Chris var där oxå, vilket gjorde mig riktigt glad! Mer bilder finns på facebook! 

Idag e vi riktigt bakis och har precis köpt pizza med hemkörning, kan det bli mycket slappare? Ska försöka pallra mig ner till tvättstugan och se om den är ledig sen, för nu har jag inga renakläder kvar här.. men det får bli om jag orkar det.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va roligt att du kommit hemifrån!! underbart va? lite längre till jobbet bara :P
kram

2008-03-09 @ 18:07:21
Postat av: Ally

haha, min budgetkväll bestod av bara vatten, jag var aspackad efter en flaska vin och ren rom (?!). Fast iofs var det rätt saftigt med inträde på pacha och taxin hem sen :P ah well.

Postat av: carro

haha vatten =P cool du e

2008-03-10 @ 20:54:16
URL: http://stylevsfashion.blogg.se
Postat av: Alex

yo lo sé... finns nog ingen coolare

2008-03-11 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback