De senaste dagarna..

Nu är julen över för i år, eller efter ikväll är den över. Vännerna kommer snart över för en liten minijul. Ska bli så otroligt kul att träffa min kära hamster igen som är hemma från Miami. Var ett år sedan sist! (Jaja, det ska bli ganska kul att se de andra oxå ;) haha)

Jag har hursomhelst haft en toppen jul. Har haft så mycket i huvudet de senaste dagarna och inte alls haft tid att ens tänka på bloggen. Men Jag har haft det super iallafall. Var så glad att febern gick ner till julafton så jag slapp spendera julen i sängen (det blev mitt eget lilla julmirakel haha). På juldagen hade vi en lika galen jul som sist med alex mormor, mamma och moster mfl. Alltid ett underhållande äventyr!


- Hoppas ni haft en lika fin jul som jag haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback