Dumma alex! ;)

ja, alex utmanade mig.. Och jag är väl inte den som inte tar sig an en liten utmaning.!

1. Hur gammal är du om fem år? 25?
2. Vem var den sista du träffade? Jag sa nyss hejdå till Jacob efter att vi stängt på jobbet.
4. Vilken var den senaste film du sett? hmm.. kan nog ha varit en shopaholics bekännelser.. Men jag kommer inte riktigt ihåg.
5. Vem ringde du senast? Emilie.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Oj, halvtimme skulle det stå, 11 timmars jobb känns" till catrine där jag försöker förklara att jag är lite borta och klantig efter många timmars jobb..
7. Vad är dagens planer? Jobb, heeeeela dagen!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag är sms geek nr 1! Lite fobi för telefonsamtal.. dont ask me why!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? hmm.. För 1,5 år sen kanske.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna med lite brunt i mitten.
12. När vaknade du idag? hmm.. vaknade eller när jag hade snooozat klart..? 1 timme mellan de två.. ;)
13. Har du någon gång hittat en katt? Åhh många gånger, jag har aldrig fått ta med mig den dock..
14. Vilken är din favoritplats? hmm. Hos alex familj känner man sig ju som hemma,, Men jag tror det bästa stället är där man har dom man älskar.
15. Vilken plats föredrar du minst? Gymmet kanske? Det är så galet tråkigt att gymma..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jag tar dagen som den kommer. Men med familj kanske?.. Herregud då e man ju närmare 30..
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar, mörker och byxor med hög midja.. Stiiiiiill do.
18. Vem fick dig att skratta senast? Alex (jag läste hennes svar).
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jo, de enda lp skivorna jag har är de under mina armar en varm sommardag.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En vit macbook!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naken!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre och 10 soffkuddar :)
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, men har befunnit mig i ett annat minst 2 veckor om året varje år sen jag föddes, så vi kan svara 2 där.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? hahaha! ja.. i fredags senast!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor! skor! skor!
26. Är du social? Lite för social ibland, but thats the way i like it!
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Semestra och köpa en större lägenhet.
29. Tycker du om kinamat? Inte en favorit men friterade räkor är gott!
30. Tycker du om kaffe? Nej jag hatar det! Men på fyllan går det bra svart med socker i!
31. Vad dricker du till frukost? Proviva jordgubb!
32. Sover du på någon särskild sida? Omväxling förnöjer!
33. Kan du spela poker? Jag är bäst!
34. Tycker du om att mysa? Finns inte mkt som toppar det!
35. Är du en beroendemänniska? Ja, gud ja! Jag har lätt för att skapa mig beroenden!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men många som fyller år nära inpå :)
37. Vill du ha barn? Mja, troligen. Någon gång i framtiden.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och spanska och italienska (väldigt lite av de två sistnämnda).
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på var och temperatur.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Om man slapp betala sånt som hyra så shopping och feeest!.
42. Äger du dyra smycken? Nej det tror jag inte.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En 90-grammare!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Håller nog med alex och svara Christopher på den!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett litet på knät och något knappt syndbart på fingret.
47. Vad har du för ringsignal? Kent - Revolt ll (som jag haft i närmare 5 år nu!)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ett par skor, som givetvis inte passar, emn dom är söta att titta på.
49. Flirtar du mycket? Nja, är ett rumpkläm en flirt? i så fall, hela tiden.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På pans.
51. Kan du byta olja på bilen? vadå?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag har inte kommit igång med körkortet än..
53. Vilken var den senaste bok du läste? jag har försökt med twilight , men det går inte så bra.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? jag dansar där jag känner för det.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? hmm.. mix kanske? någon som stod på på jobbet iaf.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det kommer jag inte ihåg
59. När var du i kyrkan senast? När min farfar begravdes för 2 år sedan
60. Vilka personer utmanar du? Alla som känner för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback