Grattis imsan!



Idag fyller min kärlek 8 år! Lilla tjejen... Stort grattis!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis:)

Postat av: Alex

hihi naww imsan <3

2009-06-10 @ 14:23:24
URL: http://alexitas.se
Postat av: Malin Sofia

Tjena. Du har väl inte missat att sommarens största bloggfest går av stapeln lördagen den 15 augusti på Mynchenbryggeriet i Stockholm? Har du lust att hänga på? Jag har 10 lediga platser kvar, 90 bloggare från hela landet har redan anmält sig, både tjejer och killar förstås. Festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink, vin till maten och inhyrd DJ. Det blir dessutom en goodiebag och lite smått och gott. All information om festen finns i min blogg under kategorin Bloggträff, bland annat delar av gästlistan och bilder från festlokalen. Du får anmäla en polare också men åldersgränsen på 18 gäller för alla. Vill du läsa mer om idén bakom festen föreslår jag att du går in på playgirl.se. Hoppas vi hörs! //Malin, arrangör

2009-06-10 @ 20:52:15
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback