Helgen som varit.

Jag har haft en super härlig helg! Fredagen började med jobb och följdes upp av grillkväll. Det var ju väldigt tråkigt att det regnade med vi satt inne och det var en riktigt riktigt trevlig kväll fylld av hotshots och singstar.
Lördagen började den oxå med jobb. Detta följdes av middag hemma hos
helena. Jag fick galet nog ingen allergichock och kunde där med vara närvarande utan att fokusera på att kunna andas ordentligt!
Efter middagen spenderade vi kvällen på GK, mycket dans, nya och gamla ansikten. Jättehärligt!
Och så har vi söndagen. Vakande upp och var inte ett dugg bakis! Alex och Emlile kom över när dom vaknat och planerna på att åka in till stan skrotade vi då det spöregnade och var kallt. Istället låg vi och halvsov i min soffa efter en god bakispizza, precis så som en söndag ska vara!

Nu blir det How i met your mother och sen ska jag sova! godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: cornelia

hoppas helgen var bra ! :), läs gärna min blogg som handlar om kändisar, böcker och filmer ! ha det bra sötis !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback